Balea mini tél végi haul

 

Szeretem az olcsó és jó minőségű termékeket, különösen, ha az összetevői is viszonylag természetesnek mondhatóak. Mostanában sokat bújtam a krémmániát, mert a tél folyamán mindig több a probléma a bőrömmel, és itt nem csak a pattanásokra gondolok. Folyamatosan vízhiányosnak éreztem a bőrömet és az ajkaimat és a pattanások gyógyulás közben sokszor kezdtek el hámlani, ami rettenetesen nézett ki.
A nagy kutakodások közepette fedeztem fel, hogy a Balea, ami a DM saját márkája, majdnem minden terméke 4-5 csillagot kapott és mindenki nagyon elégedett volt az arcán tapasztalt eredménnyel, gondoltam én is kipróbálok néhány dolgot és elmondom, hogy mik a tapasztalataim.

 

Juicy Orange ajakápoló

Sokáig Labellot használtam a cserepes ajkaimra, de az utóbbi időben azt vettem észre, hogy semmit nem segít rajtuk, sőt miután teljesen beszívódik, még jobban húzódik az érzékeny bőr az ajkaimon. Nem tudom egyébként, hogy a termékem romlott e meg vagy csak az én ajkaimnak volt e kevés. Bevallom ennek nem olvastam utána különösebben, megláttam, levettem a polcról és haza vittem.
Az állaga viaszos, érintésre könnyen meglágyul. Az illatát inkább a Fantához érzem hasonlónak, mintsem valódi narancshoz. Viszonylag lassan szívódik be, sokáig megmarad a viaszos érzet az ajkakon. E miatt illetve a tégelyes kiszerelés miatt én csak itthon használom, bár mikor nagyon kicserepesedett a szám mindenhová magammal vittem. ( Ilyenkor a „kiss the balm” technikát használtam, koszos kézzel nem szeretek belenyúlni.) Összességében nagyon jó kis termék a száraz ajkakra, potom áron. 250 Ft-ért 10 grammot kapunk, ami nagyon sokáig elég. Egy hátránya ennek a „nagy” kiszerelésnek, hogy szavatossági időn belül nem fogom tudni elhasználni, de ez legyen a legnagyobb problémám egy termékkel.

 

Ureás nappali arckrém

A folyamatosan vízhiányos arcbőrömre kerestem valamit már jó ideje. Azt olvastam, hogy erre a problémára az Urea a legjobb megoldás. Így találtam rá erre a krémre. Ez minimum 5% ureát és egyéb hatóanyagokat tartalmaz, amik segítik a bőr vízháztartásának helyreállítását. Nagyon gazdag krém és rettenetesen tápláló.
Körülbelül 1-1,5 hét alatt hozta rendbe az arcomat úgy, hogy éjszakai krémnek is ezt használtam. A felvitt mennyiségre azonban figyelni kell, mert könnyű túlzásba esni és nagyon zsírosítja a bőrt. Egyszerre körülbelül egy borsónyi mennyiséget viszek fel, ennyi bőven elég a teljes arcomra. Az illata kellemes, a Nivea krémekéhez nagyon hasonló. Nem okozott pattanásosodást, sem bőrpírt. Sminkalapnak sem rossz, de mindenképp meg kell várni míg nagyjából beszívódik, ez kb. 5 perc.Télre tökéletes nappali krém lehet egy kis odafigyeléssel, azonban nyárra egyértelműen nagyon sok.
Tervezem kipróbálni az éjszakai krémét ha elfogy a mostani krémem, de el se tudom képzelni az mennyire lehet testes ha már a nappali változat is ennyire tápláló.
Olvastam kommentek között, hogy volt, akinek a pattanásokon is segített, én ezt nem tapasztaltam. Az 50 ml-es kiszerelés akciósan 700 Ft volt, teljes áron, ha jól emlékszem 900 Ft. Egyértelműen ajánlom mindenkinek, akinek vízhiányos a bőre!

 wp_20150211_004.jpg

Soft and clear arclemosó

Tervezgettem én egy ideje, hogy kipróbálok egy mindennapos arclemosót, egyrészt sminkeltávolítás, másrészt arctisztítás céljából. Főleg azért, mert a sminklemosáson kívül hajlamos vagyok megfeledkezni az arctisztításról és gondoltam így két legyet ütök egy csapásra. Először mindenképp egy olcsóbb termékre szerettem volna beruházni, hogy kiderüljön, egyáltalán szeretem e az ilyen jellegű arcápolást. Azt kell mondjam, szerelem lett.
A sminket tökéletesen leviszi az arcról és kellemes friss, tiszta érzetet hagy maga után. ( A szemsminkem lemosására továbbra is a Garnier micellás vizét használom.) Nagy mennyiségű cinket tartalmaz, ami egyszerűen csodát tett a bőrömmel. Eltávolítja a fölösleges zsírt és faggyút a bőrömről, a kialakult pattanások sokkal gyorsabban gyógyulnak.
Enyhe feszítő érzést hagy ugyan az arcon, de én egyébként is közvetlen a hidratáló krém előtt használom, így engem nem zavar. Illata szinte egyáltalán nincs, talán mintha egy kicsit a gyógyszertárak jellegzetes szagát érezném, de alig észrevehető, használat közben abszolút nem érezhető.
Egyetlen bánatom, hogy nem igazán habzik. Én úgy használom, hogy átmosom az arcom langyos vízzel, majd kb. egy 2 borsónyi mennyiséget kicsi vízzel eldolgozom az ujjaim közt, majd felviszem az egész arcomra. Még ezzel a technikával értem el a legtöbb habzást, ami még így is elég csekélyke. Reggel és este is használom.
A 150ml-es kiszerelés 700 Ft volt, ami kb 3 hónapra elég. Én mindenképpen újra fogom venni, mert ilyen szép még sose volt a bőröm.

Engem nagyon meggyőzött a márka és biztos vagyok benne, hogy kipróbálok még ezt azt tőlük.

Nektek van kedvencetek tőlük?

 

Bisous: A

(A kép saját forrásból)