Tavaszi szekrény frissítés

Elmondhatom magamról, hogy a tavasz mindig engem érint meg először az ismerőseim közül, pedig a téli kabátomtól én válok meg a legnehezebben.
Én kotrom elő először a fiók mélyéről az élénk körömlakkokat és rúzsokat. Én kezdek először lázas kutakodásba a tavaszi trendeket illetően és én vagyok az a bolond aki a márciusi első verőfényes napsütést már tavasznak bélyegzi. Idén is így volt ez és így lesz jövőre is.
Mivel én ilyen hamar elkezdem érezni a tavaszt a „nagy felkészülést” is én kezdem meg leghamarabb.
Ennek részleteit szeretném most veletek megosztani, vagyis azoknak a dolgoknak a listáját amikre idén mindenképpen szükségem lesz.

Azt már évekkel korábban leszűrtem, hogy a tavaszi trendek állandóak, virágminta pasztellszínek. Ebben az a jó, hogy nem kell túl sokáig bújnom az internetet ahhoz, hogy kitaláljam, miket kell az adott szezonra beszereznem.
Itt szögezném le, hogy nekem nyugodtan megpróbálhatja akár maga Chanel megmagyarázni, hogy a nagyon rövid szoknyák vagy a zsákruhák lesznek divatosak, a fazonban nem kötök kompromisszumot, ha nem áll jól nem veszek olyat. Ezért bár figyelemmel követem, hogy mi lesz az új őrület, de inkább csak kíváncsiságból.
Na de lássuk mi az, amit biztosan beszerzek minden/idén tavasszal:

Könnyű nappali arckrém fényvédővel

Az arcom mindig érzékeny a hőmérséklet változásokra és könnyen zsírosodik, úgyhogy amint lehet, lecserélem a nehéz téli krémemet. Idén valószínűleg az Alverde oliva olajos hidratálóját próbálom majd ki, de minden tippet szívesen fogadok. :)

Körömlakk, sok-sok körömlakk

Nem igazán hordok ékszereket, én a körmömön szeretem kiélni magam kiegészítők tekintetében. Minden évben rám tör valamilyen dili, idén a virágos lila színek azok. Már be is szereztem egy Moyra lakkot 912 Jaqueline árnyalatban. Hát nem gyönyörű? :)

moyra_gel_look_koromlakkok_912_tn.jpg

 

Cipő, cipők, nem idén csak egyet veszek (hogyne…)

Magassarkú függésem mindenki számára ismeretes, aki kicsit is ismer, de télen hanyagolom őket a csúszós utak miatt. Ilyenkor viszont jöhet minden, ami 5 centinél magasabb. Viszont minden évben megfogadom, hogy veszek végre egy rohangálós cipőt, amihez elég egy farmer meg egy fehér felső, és amiben akár a világ végére elgyalogolhatok, ebben a szezonban megpróbálom ezt betartani. Idén még sajna nem találtam rá az álom fazonra, de aliexpressezés közben rá bukkantam:

 cipoke.jpg

Nem szeretek online cipőt rendelni, de…

 

Parfüm

Tavaly elfogyott a tavaszi/ nyári parfümöm, úgyhogy most nagy kutakodásban vagyok, hogy mi legyen a következő szerelmem. Azt hiszem, a kedvenc kis drogériám eladónőjével tölthetek majd még egy délelőttöt, de hát az élet nem kívánságműsor. :D

 

Harisnya/harisnya zokni/combfix

Mert mindig elhagyom/eltűnik/ elszakad.
Ismeritek azt a mondást, hogy az anyag nem vész el csak átalakul, kivéve, ha zokni…

 

Idén szerencsére nem kell se kabátot se felsőket vennem, mert év közben folyamatosan betáraztam mindenből. Ez persze nem azt jelenti, hogy glamour napok környékén ne vadásznék újabb kincsekre. :) Remélem tudtam segíteni a saját listátok átgondolásában.

 

Ti miket szereztek be idén?

 

Bisous: A

(A képek forrása: moyrashop.hu és Pinterest)