Valentin napi smink inspiráció

Ha már közeleg a Valentin nap gondoltam inspirálódok egy kicsit. Az első gondolatom persze egy rózsaszín, pink csillogós valami volt, olyan amerikai filmes hangulatban. Aztán rájöttem, hogy az én drága párom instant hidegrázást kapna egy ilyen nagyon erős sminktől és ugye alapvetően neki akarok tetszeni.

Két sminket képzeltem el, az egyik nagyon naturális egy kis rózsaszínes beütéssel, de ez is inkább a részletekben jelenik meg, nem mondanám egyértelműen rózsaszín sminknek.
A másik egy kicsit hangsúlyosabb, és inkább egy ’megjelenős’ randira tudom elképzelni, például egy étterembe. De lássuk is.

 

Az alap mindkét esetben egy makulátlan arcbőr. Mivel ilyenem nincs egy jó alapozó és korrektor kombináció lesz a segítségemre. Alapnak a Catrice all matt plus alapozóját használom 10-es árnyalatban, ami szinte tökéletesen megegyezik az én téli arcszínemmel. A bőrhibákra a Catrice camuflage korrektorát használom, szintén 10es árnyalatban. A szemeim alá a Rival de Loop young ecsetes folyékony korrektorát használom 20-es árnyalatban. Ugyanezzel hangsúlyozom a felső ajkaimat, az orrom és a homlokom közepét is. Figyelek rá, hogy egyik termékből se használjak túl sokat és alaposan dolgozzam el a határokat. Alapozáshoz egy lapos Real Techniques alapozó ecset dupeját, a korrektor eldolgozásához egy kisebb lapos fejű pufi ecsetet használok.

alap.jpg
Balról jobbra: Catrice All matt plus (010), Catrice Camouflage korrektor (010), Rival de Loop youg Liquid concealer (20), Essence eyebrow pencil (04 Blonde), Rimmel Stay matt púder (transparent), ecsetek az aliexpressről

A szemfestékeitektől függően ez lehet az utolsó lépés is, ha féltek attól, hogy a kipotyogó szemfesték elrontja az alapozásotokat.

Kezdjük a naturálisabb sminkkel. Alapnak a Maybelline colour tattooját használom On and on bronze árnyalatban, amit a mozgó szemhéjam egészére viszek fel és óvatosan a mélyítő vonalamba is dolgozok el belőle. Erre egy halvány rózsaszín árnyalat kerül a mozgó szemhéjon egy lapos ecset segítségével, ami elegyedve a csillogó barna alappal egy ragyogó, de nem hivalkodó végeredményt ad. A mélyítő vonalamba egy meleg középbarna kerül egy ferde pufi ecsettel. A belső szemzugot és a szemöldökcsont először egy fehér szemceruzával emelem ki, majd erre egy matt vajszín kerül. Én mindhárom színt a Naked Basics dupe palettámból választottam, de bármilyen hasonló színt választhattok. A szemceruzával kihízom az alsó vízvonalat, ezzel élénkítve a tekinteten. A felső szempillasor tövébe vékony, farkinca nélküli tusvonal kerül, majd szempillaspirállal fejezem be a szemsminket. Ebből 2, akár 3 réteget is felvihetünk, hogy legyen valami igazán hangsúlyos a szemsminken.
Az arcra egy babarózsaszín pirosító kerül, jelen esetben az Essence silky touch pirosítói közül. Nem viszem túlzásba, épp csak annyira, hogy hideg csípte arc hatása legyen. A számra csak Labello kerül, mivel a párom utálja, ha rúzsos lesz, és nem szeretném megfosztani magam attól, hogy megpuszilhassam.

 fotorcreated.jpgBalról jobbra: Rival de Loop youn eyeliner pen (black) és eye shadow pencil (11 frosty white), Maybelline Colour tottoo (on and on bronze), Naked paletta dupe aliexpressről, 120 színes paletta ebayről, Essence Colour arts szemhéj alap, pigment (01 Studio 54), Astor Seduction codes szempillaspirál

A ragyogóbb smink alapja egy Essence szemhéjalap a szemhéj teljes területére. Erre egy, a bőrszínünkkel megegyező szemhéjfesték kerül a mozgó szemhéjon. Ezután a mélyítő vonalunkba kerül egy matt középbarna szín, egy ferde pufi ecsettel. Én egy leheletnyi feketét és vegyítettem bele a kicsit erősebb hatásért, de tényleg csak minimálisat. Ez után egy közép rózsaszínt tapogattam fel a mozgó szemhéjam közepére és összedolgoztam az alatta lévő barnával. Figyeljünk, hogy ne legyen hivalkodó, csak egy kis rózsaszín beütést akarunk adni a sminknek. Végül a belső szemzugot és a szemöldökcsontot egy arany pigmenttel világosítottam meg. Én egy Essence pigmentet használtam, de bármilyen arany szemfesték is megteszi. Attól függően, hogy mennyire szeretnénk, hangsúlyos szemsminket készítsünk tusvonalat. Az én szemformámhoz nem áll jól a hosszú farkinca, úgyhogy én ismét megmaradok a ’mentes’ verziónál, mint az előző sminknél. Végül ismét megkoronázom a sminket 2 réteg szempilla spirállal.
Az arcra egy piszkos rózsaszín pirosító kerül, jelen esetben a Rimmel 10-es számú Sata Rose árnyalata. Az ajkakra pedig egy kicsit erősebb rózsaszín árnyalat az Avontól.

 

A smink befejezéseként egy közepesen erős szemöldököt készítek az Essence szemöldök ceruzájával, majd az egész művemet fixálom a egy púderrel.

arc.jpg
Balról jobbra: Rimmel Lasting finish soft colour blus (010 Santa Rose), Essence Silky touch pirosító (10 Adorable). Labello Fruit shine (dinnyés), Avon (Matte Fuchsia)

Remélem tetszettek az ötletek, és ha esetleg ti is elkészítitek, meséljétek el milyen benyomást tettetek vele.
Sajnos a technika ördöge meg ezek a remek fények megtréfáltak, így a kész sminkről csak később kerülnek fel képek (nem tudom még mikor), viszont úgy gondoltam, hogy olyan egyszerű mindkét smink, hogy így is könnyen elkészíthető. :)
Felül majd jelzem ha felkerültek a képek, addig is élvezzétek a Valentin napi hangulatot!

 

Bisous: A