2015 színe a Marsala

 

A Pantone Intézet, mely minden évben kiválasztja az év divatszínét 2015-re a Marsalát választotta.
Ez egy rozsdás- vöröses árnyalat, mely a tavalyi orchideához képest egy sokkal semlegesebb szín, és személy szerint én rajongok érte.

marsala-pantone.jpg

 

Smink tekintetében szerintem gyönyörűen mutat a mélyítő vonalon vagy a külső V-n bármilyen szemszínhez vagy füstösítő színként egy smokey eye-nál. Tusvonalként a kék szeműek hordhatják bátrabban, szépen kiemeli a kék mélységét. Rúzsként egyértelműen csak télen vagy ősszel tudom elképzelni egy nude arcon.

 

screen-shot-2014-12-04-at-4_45_39-pm-300x200.png

Egy teljesen Marsala smink, így egyben nekem kicsit sok, de egy-egy elem mindenkin jól mutat.

 

Ruházat terén a világos bőrűek előnyben, mivel csodásan kiemeli a világos bőr porcelánszerűségét. Kreolabb bőrűeken kevésbé tudom elképzelni, hiszen a sötétebb bőr szépségét a világosabb árnyalatok emelik ki, viszont kiegészítőként számukra is tökéletes egy sál vagy cipő formájában egy világosabb outfithez.

 

pantone-marsala-600x450.jpg

A vörös szőnyegen már évek óta hódít a szín.

 

Egy viszonylag naturális, mégis karakteres szín, ami nagyszerűen kombinálható és szinte bárki ruhatárában megfér.
Az idei szerintem egy remek választás, mivel mindenki számára hordható. Tavaly közel sem voltam ennyire elájulva, hiszen az orchideát nehéz viselni és nagyobb mennyiségben viszonylag keveseknek áll jól.

 

o-pantone-marsala-facebook.jpg

images.jpg

 

 

Nektek hogy tetszik az idei év színe? :)

 

Bisous: A

 

(A képek forrása: Pinterest)