Stílus elemző #Oscar 2015

 

Tegnap este rendezték meg a 2015-ös Oscar-díjátadót. Mint ilyenkor általában a legtöbben hozták a legragyogóbb formájukat, Lady Gaga sokkolta a közönséget (én személy szerint imádom ezt a nőt, de ez mellékes), és néhányan alul múlták a saját teljesítményüket. Megjelenés szempontjából az idei legmeglepőbb mélyrepülés Scarlett Johansson követte el, ami egy ennyire gyönyörű nőtől már komoly erőfeszítéseket igényelhetett. Mivel nem vagyok híve a céltalan pocskondiázásnak arra gondoltam, hogy kielemezném, hogy mit hol rontottak el rajta a stylistok, fodrászok és sminkesek, hogy hasonló helyzetben mi ne követhessük el ezeket a hibákat.

Haladjunk fentről lefelé, hogy ne hagyjunk ki semmit.
A frizura. Én már akkor csalódott voltam, mikor először megláttam a fiúsan rövidre vágatott haját, de amit ebből frizura címen a fodrász kihozott, szerintem kritikán aluli. Elnézést az ízléstelenségért, de szerintetek nem hasonlít?

 7789555_d749d14d092212bf9c968b6a6d927352_wm.jpg

 

kim_2701423b.jpg

 

Ha egy hosszabb frufrut hagynak neki sokkal lágyabb és nőiesebb lett volna az arca, bár én még mindig a mellett teszem le a voksom, hogy növessze vissza a hajkoronáját.

Smink. Nem vészes, egy nude egyszerű smink, a képek alapján, ha visel is rúzst vagy szájfényt próbált a legtermészetesebb maradni. Az én ízlésemnek kicsit túl semmilyen, én hiányolom legalább a hangsúlyos szempillákat. Az egyetlen problémám, hogy az alsó szempillasor alatti területen túl sok a rózsaszínes barna szemfesték, amitől elég fáradtnak tűnik a színésznő tekintete. Lehet, hogy azt kívánták hangsúlyozni, hogy a csillogás ellenére is egy újdonsült anyukáról van szó, de nekem nem igazán jön be.

A kiegészítők. A fülbevalóit imádom, gyönyörűen megy a ruhájához, fiatalos, különleges, nálam 5*. Na ehhez sikerült egy a 90-es évekből itt maradt nyakláncszörnyet választani. A többi elegáns, arany foglalatú ékszerhez maximum színben passzol, a ruha mély dekoltázsának nagy részét kitakarja, de akkor meg minek adtak rá mélyen dekoltált ruhát?! Meg egyébként se értem ezt a gyöngyös flitteres garbó nyakas megoldást. Szerintem egy egyszerű arany smaragdköves nyaklánccal sokkal egységesebb lett volna az összkép és sokkal elegánsabbnak is hatott volna.

scarlett-johansson-2015-oscars.jpg

A ruha. Alapvetően semmi bajom nincs vele, szép a szabása, Mrs Johanssonnak gyönyörű alakja van benne. A sötétebb betétek az anyagban szép homokóra alakot csinálnak és különlegessé teszi az egyébként egyszerű darabot Ha nagyon kötekedni akarok akkor talán kicsit túlcsillogó az anyag, de ezt nagyon szívesen elnézem neki.
De ez a dekoltázskérdés nem hagy nyugodni. A színésznő mellben erősebb, ezt szereti is hangsúlyozni. Ez a ruha is egyértelműen mell hangsúlyos. De ha valaki úgy érzi, túl sokat mutat a ruha, és ezt most nem csak egy elegáns estélyire, hanem bármilyen hétköznapi darabra is értem, akkor vagy ne vegye fel azt a darabot vagy vegyen alá egy egyszínű ujjatlan felsőt, ami takar a dekoltázsból. Nekem ezzel a nyaklánccal olyan érzésem van, mintha takargatni akarná a művésznő a bájait, de ehhez nem a legjobb módot választotta.

Azt még a végén hozzá kell fűznöm, hogy ahhoz képest, hogy még csak 5 hónapos a kislánya gyönyörű az alakja, irigylem a genetikáját/ személyi edzőjét, döntse el mindenki maga.:)

 

Nektek ki tetszett a legjobban és ki a legkevésbé? Áruljátok el kommentben. :)

 

Bisous: A

 

(A képek forrása: justjared.com)