A bevásárló lista

/Elnézést ez a poszt egyszer már kikerült, de valamiért nem működött.
A hibáért elnézést./

Én általában egy hónapban egyszer megyek el egy nagy bevásárlásra, hogy pótoljak mindent, ami elfogyott és beszerezzek néhány újdonságot. Egyrészt ez költség hatékony, mivel tudom magamról, hogy mindig kerül a kosárba valami, amit nem terveztem megvenni. Ha többször megyek vásárolni több dolgot, veszek. Másrészt így minden hónapban át kell néznem a smink termékeimet így tudom, mi van fogyóban illetve előre tudom pakolni azokat a termékeket amiket elhanyagoltam valami miatt.

A nagy bevásárlás előtt mindig megtervezem, mit fogok venni, hol és kb mennyiért. Ez azért lényeges, mert így tudom, mennyit kell feltétlenül költenem és nehezebben csábulok el a boltban. Persze így is mindig veszek valami újdonságot, hogy bővítsem a készleteket, de figyelek arra, mivel ismerem az otthoni készleteimet, hogy ne vegyek olyat, ami már van. Nem látom értelmét a fölösleges halmozásnak, mert az egyetlen, szerintem korlátlan ideig használható termék a szemhéjpúder. Minden másnak van lejárati ideje, kidobásra meg nem érdemes venni semmit.

 eb04400255ee7163eb827f0815417dfc.jpg

"A nők G pontja a shopping szó végén található"

 

Miután összeállt a fejemben, hogy miket kell vennem, beírom a telefonomra egy pinre, hogy semmiképp se felejtsem el. Ezután jön a kutatás.

Ha egy terméket lecserélek, mert nem vált be előbb utána olvasok, hogy milyen alternatívák vannak. Kiválasztom a legszimpibbet közülük a különböző vélemények alapján. Ilyenkor nagy segítségemre van a kremmania.hu illetve sokszor már csak az után megyek vásárolni, ha kijött a kedvenc guruim aktuális kedvences videója. Sokszor segít a döntésben, ha pl. egy nagyobb dologra szeretnék beruházni. Arcmaszkot vagy hidratálót például mindig ez alapján veszek, mivel ezeket hosszú ideig fogom az arcomra kenni.

Ha kész a lista a konkrét termékekkel kiszámolom, hogy nagyjából mi mennyibe kerülhet. Egyrészt így tudom, hogy mennyit érdemes kiadni egy egy termékre, másrészt tudom, hogy mennyi pénzt vigyek magammal. Ehhez a kb összeghez mindig hozzáadok 1500 Ftot ha esetleg máshogy alakulnának a dolgok, vagy ha találok valamit, amibe nagyon bele szeretek.

Fontosnak tartom, hogy anyagilag megtervezett legyen minden bevásárlás, mivel nagyon könnyen elcsábulok olyan dolgokra is, amire nincs szükségem. (Jöttem már ki úgy rossmannból, hogy körömlakkot vettem pedig mindig gél lakk van a körmeimen, szerintem zseniális :D )

Én így állítom össze a bevásárló listámat. És ti? 

 

Bisous: A

 

(A kép forrása: Pinterest)